м. Харків
вул. Лермонтовська 7

0 800 331 095 Безкоштовно

  • Головна
  • Статті
  • Страховка для візи до Чехії: навіщо вона потрібна під час працевлаштування

Статті

Страховка для візи до Чехії: навіщо вона потрібна під час працевлаштування

страховка в чехию

Страхування в Чехію

Без оформлення страхового полісу неможливо відкрити візу для працевлаштування у Чеській республіці. Страховка є обов'язковою умовою і для перетину чеського кордону за безвізом.

Як і де купити страховку в Чехію

Наявність страховки – вимога візової служби незалежно від цілей поїздки. Згідно з правилами знаходження на території республіки, це один із основних документів для іноземних громадян.

До пакету документів для отримання робочої візи на 3 місяці до Чехії обов'язково входить страховка.

Умови оформлення:

  • Поліс оформляють весь період перебування у країні.
  • Мінімальна страхова сума становить €60 тис. (до €75 тис. максимум).
  • Документи може оформити будь-яка страхова компанія, акредитована консульством Чехії або страховий брокер компанії.

Страховку виписують на фірмовому бланку компанії з мокрими печатками та підписом відповідальної особи. Вказують терміни перебування в республіці, роблять позначку можливості працювати за наймом.

У послуги агентства з працевлаштування в Чехії Ridewap входить оформлення страхового поліса для отримання робочої візи та перетину державного кордону.

Щоб уникнути проблем із відкриттям візи, потрібно переконатися у правильності заповнення бланка.

На що звернути увагу:

  • термін дії,
  • коли починається та закінчується страховий період,
  • особисті дані згідно з закордонним паспортом,
  • сума покриття та франшиза.

Співробітники компанії Ridewap допоможуть швидко та правильно оформити документи.

Скільки коштує страховка до Чехії.

Вартість полісу залежить від терміну перебування в європейській країні та умов страхування.

Оформлення страховки для візи до Чехії на 3 місяці коштує 630 грн. Страхова сума, яка буде зазначена у договорі, становить при цьому €60 тис.

Нульова франшиза означає, що при настанні страхового випадку та зверненні до лікарні не доведеться платити самому, страхова компанія покриє витрати на лікування.

Що потрібно для оформлення страховки до Чехії

Страховий поліс оформляють на підставі закордонного паспорта. Обов'язковою умовою є прописка на території України.

Час, який необхідний для оформлення полісу, не перевищує 15 хв. Оплата відбувається після одержання готового документа.

Страхування в Чехію для безвізу

З 2017 року українці з біометричним паспортом можуть перебувати в Чехії, яка входить до Шенгенської зони, до 90 днів у півріччі. Для туристичних поїздок, крім паспорта нового зразка, знадобиться страховка для безвізу.

Туристична страховка гарантує медичне обслуговування. Без полісу медичного страхування на прикордонній посаді відмовлять у відвідуванні країни.

Умови та вимоги для такого виду полісу збігаються із правилами оформлення страховки для короткострокової робочої візи до ЧР.

Агентство Ridewap допомагає клієнтам оформити розширене страхування, яке включає додаткові опції на час роботи в чужій країні. Якщо Вас цікавить тільки страховка, відвідайте сайт нашого партнера - Страховий брокер Europolis.

Вас також можуть зацікавіти ці статті:
Середня зарплата у Чехії: скільки можуть заробляти українці за кордоном